woensdag 6 oktober 2010

Dag 13: Bijna klaar met slopen


Zo, we zijn weer een dag verder. Stephan is me komen helpen vandaag. Hij heeft in ieder geval een alibi voor wat hij vandaag heeft uitgespookt, hetzelfde geldt natuurlijk voor mij. ;)
Vandaag was vooral een dag van de laatste sloop: het laatste tussenmuurtje er uit, de voorzetwand er uit en de start van de afgraving van de berging.

Ook de dijkzijde verdient de aandacht. Zo is het nog een wildernis....

En zo niet!

Helaas was er ook slecht bericht. De buren krijgen de ramen en een deur op de bovengelegen verdiepingen niet meer open! Het zal toch niet waar zijn.... Toch maar even inventariseren en zien wat we hier aan kunnen doen.

Een ander slecht bericht is dat ik door de kabel van de boorhamer heb gehamerd! Bij bo-rent noemden ze het 'ondeskundig gebruik'. Hoezo?! Ik heb dat ding al zes dagen gebruikt.... Ik mag hem nog even komen omruilen om nog echt die laatste stukjes af te kunnen maken... Wat fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten