donderdag 21 oktober 2010

Dag 21: De stand na drie klusweken.


De aannemer is flink aan de slag. Deze week zijn er elke dag (behalve zondag) twee man bezig geweest met de benedenverdieping. De mannen werken elke dag van 08.00 tot 18.00 en ik kom elke dag even checken of er nog vragen zijn en of alles natuurlijk gaat volgens onze wensen...

Ik help hier en daar waar ik kan, zonder in de weg (proberen) te lopen. Ook al lijkt er weinig veranderd te zijn, flinke voorbereidingen liggen er. De elektraleidingen voor alle verlichting, keuken, badkamer en bedstee zijn gelegd. De water en gasleidingen zijn gelegd. De aan -en afvoerleidingen in de badkamer liggen er. Alle sanitair is afgelopen donderdag afgeleverd (behalve de designradiator voor de badkamer).

Voor mijn rekening: deels de ondersabeling en aansmeren van de portalen, de voorzetwand, slopen vloertje badkamer t.b.v. isolatie.

En die lieve dochter van me. Zie hoe zij haar strepen achterlaat... De kleine vandaal. :)

O ja! Voor ik het vergeet: Ik heb een bouwvakkersbaard...van drie weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten